Otwarte
przestrzenie biurowe (Open-Spaces)
|
Właściwie zaprojektowane otwarta przestrzeń biurowa
zapewnia przyjazne i dynamiczne miejsce pracy dla wielu grup
pracowników. |
Pojedyncze
"zamknięte" biura
|
Spójne podejście do zagadnień izolacji akustycznej,
zarówno w kwestii prognozowania, jak i korekty istniejących
warunków jest najlepszym sposobem i gwarancją satysfakcji użytkownika,
przy niskich nakładach inwestycyjnych. |
Centra
telefoniczne (Call-Centers)
Oddziały
bankowe
|
Charakter i zakres usług oferowanych przez instytucje
finansowe zmienia się bardzo szybko. |
Otwarte przestrzenie
biurowe (Open-Spaces)
Właściwie zaprojektowane otwarta przestrzeń biurowa zapewnia przyjazne
i dynamiczne miejsce pracy dla wielu grup pracowników:
Osiągnięcie właściwej akustyki w takim środowisku oznacza łatwą
komunikację werbalną w niewielkiej odległości, a jednocześnie ochronę
personelu przed hałasem pochodzącym z sąsiadujących stanowisk pracy.
Koszty eksploatacyjne w budynkach sektora usług niematerialnych
nie pozwalają firmom na zapewnienie każdemu pracownikowi osobnego
biura. W konsekwencji wiele takich firm decyduje się na zastosowanie
otwartych przestrzeni biurowych, ze względu na wynikające z tego
oszczędności, jak również by usprawnić komunikację.
Wysokiej jakości środowisko akustyczne przyczynia się do dobrego
samopoczucia oraz większej motywacji pracowników.
Korzyści płynące z dobrej akustyki mogą być obiektywnie analizowane
w firmowych statystykach: zmniejszenie współczynnika błędów, malejąca
nieobecność i fluktuacja kadry, jak również wzrost wydajności, produktywności
i kreatywności pracowników.
Właściwe rozwiązania akustyczne wdrożone na wczesnym etapie projektu
nie są tak kosztowne, jak zastosowanie nieodpowiednich rozwiązań,
co niestety często ma miejsce.
Spójne, kompleksowe działania dają bardzo często znaczące oszczędności.
Pojedyncze
"zamknięte" biura
Spójne podejście do zagadnień izolacji akustycznej, zarówno w kwestii
prognozowania, jak i korekty istniejących warunków jest najlepszym
sposobem i gwarancją satysfakcji użytkownika, przy niskich nakładach
inwestycyjnych.
Nasz partner, firma Environment Acoustics na drodze wieloletnich
badań i analiz, określiła skalę intymności i poufności, która określa
potrzeby użytkownika.
Innymi słowy - oczekiwania użytkownika przekładane są na parametry
akustyczne, które z kolei pozwalają na określenie koniecznych i
właściwych rozwiązań. Stanowią one idealną równowagę pomiędzy potrzebami
użytkownika, a inwestycyjnymi ograniczeniami firmy.
Biorąc pod uwagę, że firmy zmieniają swoją strukturę na ogólnie
przyjętych zasadach, staramy się zawsze proponować rozwiązania,
które oferują możliwie największą elastyczność bez dodatkowych kosztów.
Centra telefoniczne
(Call-Centers)
Wysoki stres akustyczny w centrach telefonicznych jest ściśle związany
z charakterem działalności jak i dużą gęstością personelu. Najczęściej
powodem tego stresu są zakłócenia akustyczne. Konsekwencje takich
zakłóceń można łatwo zmierzyć: bardzo wysoki współczynnik błędów,
zwiększający się czas odpoczynku pomiędzy kolejnymi rozmowami telefonicznymi,
wydłużający się czas rozmów telefonicznych wraz z upływem dni tygodnia,
zwiększona nieobecność oraz fluktuacja kadry.
Proponowane przez nas, spójne rozwiązania akustyczne są specjalnie
dostosowane do potrzeb "call centers" pozwalające firmom
uzyskiwać wymaganą wydajność personelu, jak również dobre samopoczucie
operatorów telefonicznych.
Oddziały bankowe
Charakter i zakres usług oferowanych przez instytucje finansowe
zmienia się bardzo szybko.
Standardowe operacje, szczególnie te w świecie biznesu, odchodzą
od tradycyjnych usług i transakcji w kasie, na rzecz bankowości
internetowej. Proste transakcje gotówkowe mogą być obecnie realizowane
w bankomatach lub wpłatomatach czynnych całą dobę.
Z drugiej strony doradztwo personalne zaczyna nabierać ogromnego
znaczenia. Sprawy, których ono dotyczy są bardziej złożone i zwykle
wiążą się z bardzo poufnymi informacjami.
Wizja "otwartego" banku oraz potrzeba oferowania klientowi miłego,
przyjaznego powitania i podjęcia, zaowocowała nowym trendem skierowanym
na "otwarte" oddziały bankowe.
Spójne i kompleksowe rozwiązania akustyczne, specjalnie zaadoptowane
by sprostać potrzebom oddziałów bankowych, pozwalają bankom pogodzić
potrzebę poufności informacji z koncepcją miłego podjęcia klienta,
jak również estetyczną wizją architekta.
|