Gwarancja odpowiedzialności,
to podkreślenie naszego intelektualnego i finansowego zaangażowania dla
naszych klientów.
Określenie oczekiwań
klienta
Wspólnie z Inwestorem wypełniamy starannie przygotowany formularz, który
pozwala nam dokładnie określić potrzeby klienta, związane ze sferą akustyki
- komfort, komunikacja, koncentracja oraz poufność.
Przetwarzanie oczekiwań
na naukowe parametry
Określone potrzeby, w dalszym etapie przekształcane są na kryteria naukowe,
tak by można je stosować w analizach.
Propozycja skutecznego,
niedrogiego rozwiązania
Analizy poszczególnych pomieszczeń w oparciu o pomiary "na miejscu"
i/lub prognozy uzyskane z symulacji, dają listę zaleceń, sklasyfikowanych
według kryteriów oddziaływania oraz kryteriów inwestycyjnych.
Analizy zwrotu nakładów
inwestycyjnych
Do ofert dołączona jest analiza oczekiwanego zwrotu nakładów inwestycyjnych
dla osób decyzyjnych lub działu finansowego.
Kontrola i monitoring
"na miejscu"
Gdy jest to konieczne, monitorujemy postęp prac budowlanych czy remontowych,
tak by mieć pewność, że realizacja projektu przebiega zgodnie ze sztuką
oraz by całkowicie wypełnić założenia wcześniejszych analiz akustycznych.
Końcowe pomiary akustyczne wykonywane są na żądanie, by poprzeć subiektywne
odczucia użytkowników konkretnymi liczbami.
Uwzględnienie aspektu
psychologicznego
Integralną częścią problemów akustycznych w sektorze usług niematerialnych
są aspekty psychologiczne i organizacyjne, wynikające ze zmiany środowiska
pracy. Aspekty te są przez nas wszechstronnie uwzględniane i wsparte dodatkowo
doświadczeniem z dziedziny zarządzania budynkami (facility management)
Gwarantowane rezultaty:
Podstawowa odpowiedzialność konsultanta
Proponowane przez nas rozwiązania zawierają ogólną gwarancję. Ponadto,
bierzemy na siebie ciężar dodatkowych kosztów inwestycyjnych, które nie
były przewidziane w końcowej analizie, a które są nieodzowne i niezbędne
do uzyskania oczekiwanych rezultatów.
|